جستجو در تأليفات معظم له
 

قرآن، حديث، دعا
زندگينامه
تأليفات
احکام و فتاوا
دروس
اخبار
ديدارها و ملاقات ها
پيامها
فعاليتهاى فرهنگى
کتابخانه تخصصى فقهى
نگارخانه
پايگاه هاى مرتبط
مناسبتها
معرفى و اخبار دفاتر
صفحه اصلي  

اخبار >> دیدار

دیدار جمعي از پرسنل نيروي هوايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با حضرت آيت الله محمدجواد فاضل لنكراني دامت بركاته

بسمه تعالي

روز يكشنبه (1387/4/16) جمعي از پرسنل نيروي هوايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با حضرت آيت الله محمدجواد فاضل لنكراني دامت بركاته ملاقات نمودند.

در اين ديدار معظم له با عرض تسليت شهادت امام هادي عليه السلام از نقش به سزاي اهلبيت عصمت و طهارت عليهم السلام در فرهنگ سازي و تربيت جامعه بشري ياد كرده و افزودند از آنجا كه انسان فطرتاً دنبال يافتن الگو براي زندگي خود است خداوند تبارك و تعالي انبياء الهي و اهل بيت مكرم پيامبر گرامي اسلام را به عنوان الگو به بشر معرفي مي‌نمايد. ما در جامعه امروزي خود نيازمند الگوگيري از آن حضرات هستيم تا دام شياطين نيفتيم و به ورطه هلاكت سقوط نكنيم من اتاكم نجي و من لم يأتكم هلك در اين ماه رجب شما به اين ادعيه‌اي كه از لسان مبارك ائمه اطهار عليهم السلام صادر شده است مراجعه نمائيد. ببينيد با خواندن اين ادعيه چقدر نورانيت در قلب انسان پيدا مي‌شود. حتي بعضي ادعيه را بايد مكرر خواند و اين تكرر نه تنها مضر و ملال آور نيست بلكه با هر بار تكرار قلب انسان نورانيت بيشتر پيدا مي‌كند.
شما عزيزان سعي كنيد از اين فرصتي كه در اختيارتان قرار گرفته است و در جوار كريمه اهلبيت و محضر عالمان دين حضور يافته‌ايد استفاده نمائيد. و با تمسك به اهلبيت و الگوگيري از آن حضرات نفوس خود را رشد دهيد.
الان كشور ما در شرايطي قرار گرفته است كه در دنيا عزيز شده و قدرت پيدا كرده و دشمنان نمي‌خواهند ملت ما اين عزت و قدرت و شكوفايي علمي را داشته باشد.
لذا هر روز مانعي جديد بر سر راه ما ايجاد مي‌كنند. در هيچ برهه‌اي از تاريخ مشاهده نشده كه اين چنين مخالفت‌هاي هماهنگ شده و برنامه‌ريزي شده با يك ملت صورت گرفته شد. چهارصد ميليون دلار بودجه براي مبارزه با فرهنگ اين ملت اختصاص داده‌اند. به شدت دنبال ايجاد انحراف در اعتقادات مردم و جوانان هستند. شيطان نيز به عنوان اعداء عدو انسان در كمين همه ما قرار گرفته است و ما موظف هستيم راههاي مكر و حيله او را بشناسيم و راههاي نفوذ او را در خود شناسايي كنيم و آن راهها را مسدود نمائيم . مرحوم والد رحمة الله عليه يكروز مي‌فرمود شيطان حتي در سر راه من به عنوان يك مرجع تقليد نيز نشسته است لذا هيچ كس حق ندارد خود را از مكر شيطان آسوده بداند و دائما بايد مراقب خود باشيم.
جامعه ما اكنون در حد اعلاي مبارزه خود با دشمني دشمنان دروني و بيروني قرار دارد و ما براي حفظ خود و نظام و انقلاب‌مان هيچ راهي نداريم جز آنكه تمسك به قرآن و اهلبيت عليهم السلام پيدا كنيم يعني همان سفارش پيامبر گرامي اسلام كه فرمودند اني تارك فيكم الثقلين كتاب الله و عترتي .
بايد از زحمات عزيزاني كه اين برنامه‌ريزي را براي شما آقايان نموده‌اند و اين فرصت گرانبهاء را در اختيارتان قرار داده‌اند تشكر بنمائيم. اين انقلاب حاصل زحمات طاقت فرساي انسان‌هاي بزرگ و علماء گرانقدر و در رأس شان امام امت امام خميني(ره) است كه به دست ما رسيده . ما بايد به عنوان يك امانت بزرگ از آن پاسداري كنيم.
از خداوند متعال موفقيت شما عزيزان و طول عمر و سلامتي مقام معظم رهبري و مراجع عاليقدر را مسئلت مي‌نمايم.


و السلام عليكم ورحمة الله و بركاته