جستجو در تأليفات معظم له
 

قرآن، حديث، دعا
زندگينامه
تأليفات
احکام و فتاوا
دروس
اخبار
ديدارها و ملاقات ها
پيامها
فعاليتهاى فرهنگى
کتابخانه تخصصى فقهى
نگارخانه
پايگاه هاى مرتبط
مناسبتها
معرفى و اخبار دفاتر
صفحه اصلي  

اخبار >> دیدار

ديدار حجة الإسلام والمسلمين آقاى هاشمى رفسنجانى رياست محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام

 

 بسم الله الرحمن الرحيم
حجة الإسلام والمسلمين آقاى هاشمى رفسنجانى رياست محترم تشخيص مصلحت نظام در قم روز پنجشنبه ساعت 8:30 صبح با حضرت آية الله العظمى فاضل لنكرانى مدظله العالى ديدار و گفتگو كرد.
معظم له در اين ديدار فرمودند: ما اراده و لطف خداوند متعال را نسبت به اين ملت و انقلاب اسلامى خود مكررا مشاهده نموده ايم و چنانچه با همان خلوص و اعتقاد به وظائف خويش عمل نمائيم خداوند در مراحل حساسى كه در پيش رو داريم اين ملت را يارى خواهد فرمود.
ايشان فرمودند: نبايد از اين نكته نيز غافل باشيم كه در شرائط كنونى بايد از همه افكار و از همه تجربه ها استفاده نماييم. بايد با فكر و بصيرت روشن و با آگاهى از نظر نخبگان و اهل فكر جامعه، مسائل را پيش ببريم.
معظم له فرمودند: از اصول مسلم انقلاب اسلامى ايران مبارزه و مخالفت با دولت غاصب اسرائيل است. امروزه مشاهده مى كنيم كه اين دولت غاصب با كمال وقاحت به دنبال تخريب مسجد الأقصى است و مسلمانان اگر در مقابل اين جنايت سکوت نمايند هيچ عذرى در پيشگاه خداوند نخواهند داشت. بايد علماء بزرگ همه فرقه هاى اسلامى و دينى فرياد زنند و مسلمانان را از توطئه اسرائيل آگاه سازند.
ايشان فرمودند: لازم است مصيبت بزرگ تخريب حرمين عسکريين در سامرا را از ياد نبريم و شيعيان و مسلمانان خصوصا دولت عراق هر چه زودتر مرهمى را بر قلوب جريحه دار پيروان اهل بيت قرار دهند.
معظم له در خاتمه ضمن تقدير از شخصيت انقلابى آقاى هاشمى فرمودند: ما شما را از ذخائر بزرگ اين نظام و انقلاب مى دانيم و ملت ما بحمد الله به اين امر توجه دارند.