جستجو در تأليفات معظم له
 

قرآن، حديث، دعا
زندگينامه
تأليفات
احکام و فتاوا
دروس
اخبار
ديدارها و ملاقات ها
پيامها
فعاليتهاى فرهنگى
کتابخانه تخصصى فقهى
نگارخانه
پايگاه هاى مرتبط
مناسبتها
معرفى و اخبار دفاتر
صفحه اصلي  

اخبار >> دیدار

ديدار آقاى دکتر حداد عادل رياست محترم مجلس شوراي اسلامي به همراه هيئت رئيسه مجلس

آقاى دکتر حداد عادل رياست محترم مجلس شوراي اسلامي به همراه هيئت رئيسه مجلس روز دو شنبه 29/8/85 با حضرت آية الله العظمي فاضل لنکراني مد ظله العالي ديدار و گفتگو نمودند ابتدا جناب آقاي حداد عادل گزارشي از مجلس هفتم و مهمترين مسائلي که در آن واقع شده ارائه نمود.
سپس حضرت آية الله العظمي فاضل ضمن خوش آمد گويي و تشکر از حضور آقايان فرمودند : شرائط فعلي کشور ما با اوائل انقلاب بسيار متفاوت است امروزه بحمد الله کشور ما در پر تو انقلاب اسلامي قابليتهاي فراواني را در ابعاد مختلف اقتصادي و نظامي و اجتماعي و ديني بدست آورده است. بحمد الله کشور ما به برکت دين انقلاب و اسلام به يک قدرت بزرگي در دنيا تبديل شده است و مسئولين ما بايد با توجه به اين نکته، وظائف خود را بهتر و قوي تر انجام دهند .
ايشان فرمودند : امام خميني رضوان الله عليه براي مجلس بيشترين اهميّت را قائل بودند تا جائي که فرمودند مجلس در رأس همه امور است بايد به حقيقت اين مطلب توجه کرد و جايگاه واقعي مجلس را از اين تعبير شناخت . در مجلس آراء و افکار مختلف به صورت کاملا آزاد مطرح مي شود و نمايندگان مردم خواسته هاي ملت را در آنجا مطرح مي کنند و بعد از بحث و بررسي به نتايجي مي رسند بايد مسئولين خصوصاً نمايندگان محترم مردم سعي وافر در اسلامي بودن قوانين داشته باشند و مادامي که در اين مسير هستند اقتدار و اعتبار خواهند داشت .
ايشان فرمودند : در تصويب قوانين کاملا دقت نماييد و حتي بعد از تصويب در مرحله اجراء ملاحظه کنيد که آيا آن قانون در مسير خدمت به مردم و جامعه انقلابي مي باشد يا اينکه ممکن است آثار سوئي بر آن مترتب شود .
معظم له فرمودند : بحمد الله امروزه در شرائط فعلي اتحاد و انسجام بين مسئولين کشور وجود دارد و همه براي خدمت به اسلام و انقلاب در مسئوليت قرار گرفته اند بايد از اين موقعيت استفاده کنيد و کشور را به پيش ببريد .
ايشان فرمودند : مسئولين لازم است به توقعات مردم کاملاً توجه کنند و هر چه بيشتر سعي در حل مشکلات آنان داشته باشند بايد به وعده هائي که از اول انقلاب تا کنون به مردم داده شده کاملا عمل شود .
مبادا مردم خيال کنند که آنچه وعده شده در همان مرحله باقي مانده است .
ايشان در خاتمه ضمن تشکر از مجلس فرمودند: بحمد الله مجلس خوبي تشکيل شده است و من مطمئن هستم که همه قصد خدمت به اسلام و انقلاب را دارند و من براي موفقيت همه شما دعا مي کنم .