جستجو در تأليفات معظم له
 

قرآن، حديث، دعا
زندگينامه
تأليفات
احکام و فتاوا
دروس
اخبار
ديدارها و ملاقات ها
پيامها
فعاليتهاى فرهنگى
کتابخانه تخصصى فقهى
نگارخانه
پايگاه هاى مرتبط
مناسبتها
معرفى و اخبار دفاتر
صفحه اصلي  

اخبار >> پیام

شركت در انتخابات در شرایط فعلی كه استكبار جهانی حالت جنون پیدا كرده . . . (15 خرداد 1384)

 بسم الله الرحمن الرحيم

بعد الحمد و الصلاه ، به پيروي از دستورات مكرر و توصيه هاي متعدد حضرت امام خميني (قدس سره الشريف) مبني بر لزوم شركت در انتخابات خصوصا انتخابات رياست جمهوري كه ضامن تداوم انقلاب و حافظ نظام جمهوري اسلامي است كه صدها هزار شهيد و جانباز براي تاسيس و تداوم آن جانفشاني و ايثار نموده اند ، شركت در انتخابات مزبور خصوصا در شرايط فعلي كه استكبار جهاني حالت جنون پيدا كرده لازم است عقلا و شرعا.
ملت متدين كسي را انتخاب نمايد كه اولا متعهد به اسلام و انقلاب و ملزم به مكتب اهل بيت عصمت و طهارت كه همه بركات جمهوري اسلامي از آن است ، باشد، و ثانيا در رابطه با وضع معيشتي مردم و حل مشكلات آنان كوشا باشد . گرچه اينجانب در دوره هاي گذشته مكررا نسبت به فقر وفساد و گراني تذكراتي داده ام ، اما مع الاسف نتيجه اي حاصل نگرديد انتظار اكيد دارم كه رئيس جمهور منتخب نسبت به اين امور ساعي باشد . و ثانيا در رابطه با سياست خارجي خصوصا استكبار جهاني كه هر روز در فكر توطئه و نقشه عليه ايران و حكومت اسلامي است آشنايي كامل داشته باشد.
پيداست در اين رابطه از تحقيق و تفحص كامل بايد استفاده شود. اگر ما در برابر يك امر جزئي خود را موظف به تحقيق و تجسس مي دانيم آيا در اين امر كه ارتباط با مهمترين ركن حكومت دارد نبايد تفحص شود و بايد كسي را انتخاب كنيم كه بتوانيم جوابگوي خداوند متعال باشيم. ان شاء الله


محمد فاضل لنكراني
24/3/84